Prekių grąžinimas ir garantiniai įsipareigojimai

Visų Edushop.lt e-parduotuvėje parduodamų prekių pagrindinės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame jos aprašyme. Visoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi prekių aprašymuose. Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite adresu Chemijos g. 13, Kaunas (darbo laikas I-V 09:00-17:00) išskyrus išimtis, apie kurias Jus informuosime parduodami konkrečią prekę. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Pristatant prekę į garantinį centrą, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą), kuri kartu yra ir prekės garantija.

Pageidautina, kad prekę garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristatytų į garantinį centrą pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje. Prekę būtina pristatyti tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo šaltinis).

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • pažymime, jog gamintojai netaiko garantijos natūraliai susidėvinčioms prekių dalims (pvz., baterijoms, ir t.t.).

Jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, turite teisę grąžinti ją mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo dienos. Netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Grąžinimo išlaidas apmokate Jūs. Pinigai grąžinami tik už nekokybišką prekę, pristatymo išlaidos neapmokamos.

Kokybiškos elektronikos prekės gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose nurodytą terminą. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas, kai grąžinama prekė yra nekokybiška);
  2. prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;
  3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas, kai grąžinama prekė yra nekokybiška);
  4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas gavo;
  5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantiją.
  6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.